Oferta specjalna

Gratulacje! Szybka decyzja, której nie pożałujesz. Dziękuję, że chcesz z nami współpracować. Otrzymujesz 30% rabatu na pierwszy,  zamówiony  film reklamowy, a jeśli zdecydujesz się zamówić od razu dwa filmy, Twój rabat wzrośnie aż do 50%.

Teraz kilka słów, o tym jaki sposób zrealizować przyznany rabat:

Krok 1 –  Prześlij na nasz adres biuro@shortfilm.com.pl  mail umieszczając w temacie hasło: SAVE30, a jeśli zdecydowałeś się na dwa filmy SAVE50

Krok 2 – W treści maila umieść informacje o tym, jaki rodzaj filmu reklamowego chciałbyś otrzymać – możliwe są opcje w wersji podstawowej opisane na stronie Cennik – zakładka w menu w stopce na dole strony:

Każda z wersji począwszy od litery „c” może wystąpić również w wariantach 45′ i 60′ sekund, dlatego w mailu podając literkę i liczbę sekund np.:  D45 określasz, który wariant został wybrany. W przypadku dwóch filmów należy podać obie wybrane wersje w zależności od preferencji. Wówczas we wstępnym zamówieniu wpisujesz np.:  C30 i K60 czy każdy inny dowolny wariant. Mogą być oczywiście także dwa różne filmy ale w tej samej, wybranej wersji i długości np.:  2 x F60

Krok 3 – W treści maila należy umieścić także informacje (opis) czego reklama dotyczy, czyli co zamierzasz reklamować (usługę, produkt, miejsce)  oraz adres strony, jeśli ma pojawić się na końcu filmu. W opisie można, a nawet należy, zamieścić też sugestie, na czym Ci najbardziej zależy, co ma być celem reklamy, do jakiej grupy klientów się odwołuje (wiek, płeć, status zawodowy) czy marka jest już znana. Zatem czy bardziej koncentrujemy się na usłudze lub produkcie, czy może jednak na reklamie samego brandu, przesłania albo idei.

Krok 4Załączniki – jeśli w reklamie mają pojawić się jakieś zdjęcia (nie więcej niż 10), to należy je załączyć w rozdzielczości nie mniejszej niż 2048 pixeli (dla szerokości bądź długości), chyba że jest jakieś zdjęcie, na którym bardzo Ci zależy, a jego rozdzielczość jest niższa. Prześlij, a my pomyślimy, co z tym zrobić 🙂

Należy także dołączyć teksty* do animacji, hasła reklamowe czy wezwania do działania (call to action), które mają znaleźć się w reklamie. W przypadku, gdyby w filmie miały znaleźć się fragmenty innego Twojego filmu (dotyczy wersji 45′ i 60′), napisz nam o tym koniecznie w sugestiach. Skontaktujemy się wówczas w kwestii przesłania materiałów i omówienia szczegółów.

Krok 5 – Dane do kontaktu oraz dane do faktury, które należy załączyć koniecznie, wraz z poniższą klauzulą:

—————-

„Wysyłając niniejsze materiały,  oświadczam, że:

  1. zapoznałam(em) się z regulaminem świadczenia usług reklamowych przez serwis shortfilm.com.pl.
  2. wysyłane materiały nie naruszają niczyich praw autorskich ani innych przepisów, które mogłyby stanowić naruszenie praw osób trzecich lub dobrych obyczajów.
  3. wyrażam zgodę na użycie załączonych materiałów, w produkowanych na moje zamówienie reklamach filmowych serwisu shortfilm.com.pl
  4. we wszelkich kwestiach spornych będą miały zastosowanie właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Krok 6 – Zaliczka – Nie obawiamy się, wprawdzie, że Klient nagle zniknie, a czas realizacji projektów jest zwykle dość krótki, tym nie mniej, mogą zdarzyć się sytuacje, w których jakiś żartowniś próbuje się pod kogoś podszyć, albo uważa, że zamówienie „na niby”, to świetny kawał.  Tymczasem, nasza praca wymaga jednak pełnego zaangażowania i niezbędnej precyzji oraz staranności, dlatego nie możemy sobie pozwolić na duży margines błędu. Zaliczka jest w umowach o dzieło czymś zupełnie normalnym, a dla nas stanowi weryfikację, że Klient traktuje nasze usługi poważnie.  Aby przyspieszyć rozpoczęcie realizacji, zaliczkę w wysokości 50% wartości zlecenia (liczonego po rabacie), można wpłacić po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zlecenia, PayPal-em na adres: krzysztof.sowik@gmail.com lub tradycyjnie, na konto:

60 1140 2017 0000 4502 0214 0698

To wszystko, co jest nam niezbędne, abyśmy mogli rozpocząć pracę nad Twoimi projektami. Po otrzymaniu maila niezwłocznie wyślemy informację z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia oraz kwoty zaliczki, którą należy wpłacić.

Po realizacji prześlemy link z hasłem do filmu, aby mógł zostać przez Ciebie zaakceptowany. Jeśli coś poszło nie tak, dokonamy poprawek i wyślemy link ponownie. Po ostatecznej akceptacji dostarczymy na Twój adres mailowy fakturę oraz link do pobrania filmu, bądź filmów, jeśli było ich więcej.

Mamy nadzieję, że wszystko zostało opisane w miarę precyzyjnie i zrozumiałym językiem, ale oczywiście, jesteśmy do dyspozycji i chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania.

Istnieje możliwość realizacji zamówień specjalnych, tzn. filmów innej długości, oraz filmów instruktażowych, większych form filmów promocyjnych czy dokumentalnych oraz teledysków, których wyceny dokonujemy indywidualnie.

Na życzenie Klienta realizujemy również filmy do wykorzystania w mediach społecznościowych, jak krótkie filmy z tekstów (wpisów na blogu, czy w wybranych social media). Tekst zostaje podzielony i nałożony na sekwencje filmowe, które po montażu stanowią zgrabną całość. Wiadomo, że obraz przemawia bardziej niż nawet tysiąc słów, dlatego warto pokusić się o tego rodzaju realizacje. Koszt nie jest wysoki. W promocji zwykle nie przekracza 300-400 zł netto za film około 45 do 60 sekund. Przy dłuższych produkcjach cena może być nieco wyższa, ale i tak warto to zrobić. Oferujemy znaczne zniżki przy stałej współpracy. Możemy obsługiwać zlecenia cyklicznie, na przykład pakiet od kilku do kilkunastu takich filmów realizowany co 2 tygodnie.

*- Z uwagi na to, że nie każdy szablon akceptuje w animacji  polskie znaki zastrzegamy sobie prawo do użycia synonimu, oczywiście  zawsze po konsultacji z Zamawiającym. Kwestia nie dotyczy filmów realizowanych poza załączonym cennikiem.